Корпоративни Новости.

Глобалната продажба на Kia Sportage достигна пет милиони  |22.03.2018

  • Три нови модели на Kia се наградени со признанија од GOOD DESIGN во категоријата „транспорт" - субкомпактниот хечбек Rio, спортскиот седан Stinger и хибридниот кросовер Niro
KIA Rio

22 Март 2018 Киа Моторс слави пет милиони кумулативни продажби на својот најпродаван продажен Kia Sportage компактен SUV.

Почнувајќи од 1993 година и оттогаш четири генерации, Kia Sportage ја постигна оваа пресвртница на годината на својата 25-годишнина. Најновиот модел, лансиран во 2016 година, е повеќе популарен од кога и да е, со просечна глобална продажба од 38.000 единици месечно во 2017 година.


"Ние сме исклучително горди што ја постигнавме оваа бројка за продукција на нашиот глобален бестселер. Продолжената и забрзувачката популарност на Sportage ја покажува широчината на способностите на автомобилот и силата на привлечноста кон купувачите на пазарите ширум светот ", рече Хо Сонг Сонг, извршен потпретседател на Глобалниот оперативен дивизион," Од 1993 година Sportage стана репер автомобил во компактен SUV сегмент, а неговиот успех, исто така, доведе до создавање на разновидна и сеопфатна палета на спортски автомобили и кросовери од Kia - со други нови модели што ќе следат во иднина ".

Во 2016 и 2017, Sportage го надмина Б-сегментот Рио како светски најдобро продаван модел. Силната продажба на Sportage во јануари и февруари 2018 година - 36.632 и 32.930 единици, соодветно - придонесоа за производствениот модел на моделот.
Sportage го направи своето прво појавување на Саемот за автомобили во Токио во 1991 година, за прв пат воведувајќи го концептот на "Урбан SUV" на потрошувачите - го постави планот за компактен, практичен SUV, погоден за употреба во различни средини. Оваа прва генерација Sportage беше инстант хит, со вкупна продажба од над 500.000 единици во текот на целиот живот.