Корпоративни Новости.

Kia се издигна девет места на листата на 100 најдобри глобални брендови за 2014 год.|11.11.2014

Peter Schrayer Откако беше именувана за една од најдобрите глобални зелени брендови оваа година, Kia Motors се искачи на 74-то место на листата за 100 најдобри глобални брендови, што претставува искачување за 9 места во споредба со минатата година.

Покрај тоа, бренд вредноста на Kia има неверојатен скок од 480% од 2007 година, по одлуката Петер Шрејер да биде главен дизајнер како и неговата филозофија да дизајнот се воспостави како една од клучните улоги во менаџментот.

 


new KIA sorento back Маркетинг кампањите од висок профил како спонзорствата на 2014 ФИФА Светското Првенство во Бразил ™ и Австралија опен 2014 како и неодамнешниот нов автомобил (Soul EV) имаат значаен придонес за зголемувањето на бренд вредноста за оваа година.

Kia неодамна лансираше нови маркетинг кампањи како Taste of Kia и trademark Kia soundsignature, што впрочем ветува дека ќе продолжи да го зацврстува имиџот како забавен и возбудлив бренд кој е во ритам со фановите низ целиот свет.